Žvásty

Měla bych psát, tak píšu. Sice něco jiného, s jiným účelem, ale píšu. A možná se i doberu výsledku a konce. Smysluplnost nezaručuju.


Nejlepší výkony jsem vždycky podávala ve stresu těsně před deadlinem. Napsat seminárku na dvacet stránek? Pffff, za víkend hotovo. Naučit se tři maturitní předměty? Pffff, za víkend hotovo. Napsat dobrou bakalářku? Pffff, půl roku je málo. Má to ale rozhodně plus, za ten půlrok se mi výrazně zlepšila technika lakování nehtu. Už nemám lak až za ušima, jen na rukou. A to je vážně ohromný pokrok. 

Stihla jsem taky plno dalších věcí. Na některé z nich jsem opravdu pyšná. Nezešílet (ta je asi moje nejoblíbenější). Objevit kouzlo a stupiditu Youtube. Znovu se zamilovat do Marvelu. Objevit znovu komiks. Zamilovat se do Sandmana. Konečně si koupit myš. Přestat odolávat Steamu. Konečně pokořit jednu místnost v Octodadovi. Udělat si poličky a zabydlet knihy. Občas si uvařit. Neublížit protivným a blbým zákazníkům. Neublížit dětem. Podělat státnice. Otravovat svoje okolí neskutečně chytlavýma a protivnýma písničkama. Shlédnout The Guild. A určitě plno dalších věcí, na které jsem už zapomněla. 

Tématický joke, hahahaha

Mezi tím vším jsem ale nezapomínala ani na svojí bakalářskou práci. Dokonce jsem kvůli ní začala nosit brýle! Každý přece ví, že s brýlemi člověk vypadá chytřejší... Tak jsem si je brala vždy na psaní. Výsledek: nic moc. Občas jsem nad tím zkoušela i seriózně přemýšlet. To dopadlo snad ještě hůř. Naivně jsem si myslela, že by mě mohlo zachránit přečtení odborných textů. Fakt jsem si to myslela. Třeba by mi to i pomohlo, kdybych jim rozuměla. Takže mám na nose brýle, pořád se snažím a doufám, že mi to pomůže. A nebo se začnu modlit, to jsem letos ještě nezkoušela a u zkoušek to většinou fungovalo...

... ale to všechno počká, protože do úterý je času dost a na tu netrpělivě pokukuje přehrávač s X2. Výčitky nepovoleny.

P.S. Ještě se s vámi podělím o něco, co sjíždím poslední týden, možná dva, moje současné pojetí času je stejně chabé jako můj sociální život. Enjoy!


Žádné komentáře:

Okomentovat