Fotostory mé (ne)všednosti

Se svojí 365kou jsem tu už jednou prudila. S naivním přesvědčením, jak se ve focení zlepšuji. Bohové, jak já tu svoji ignoranci nesnáším. O focení toho vím stejně, jako když jsem si před rokem a půl koupila foťák. Jediné, co jsem se naučila, je vymáčknout z Nikona co nejvíc.

Když jsem na projekt 365 narazila, přišlo mi to jako skvělý nápad. Na každém dni se přeci dá najít něco neobyčejného, zvláštního, říkala jsem si. Každý den fotím už téměř rok, ale občas to dá vážně zabrat. Nerada fotím jednu věc vícekrát, takže když jsem o zkouškové zalezlá v učení, vymýšlím psí kusy, aby to nebyl samý čaj a papíry. Jindy zas fotku pro ten den odkládáte tak dlouho, že ta zvláštnost pomine... Jednou jsem fotku odkládala tak dlouho, že jsem na ní úplně zapomněla. I to se stane. Na všech fotkách je krásně vidět moje náladové rozpoložení. Občas překypuji nápady a fotím co to jde a občas mám sílu sotva zmáčknout spoušť. Tak i tak, každá fotka je malým příběhem mého dne, takže vítejte v mém světe.

11.1.2015 
Moje úplně první fondue párty. Vždycky mi to jen někdo slíbil a nedošlo k tomu... je to fakt boží!

26.1. 2015
Na 3 dny jsme měly na bytě čtyřnohýho parťáka. Parádně hlídal, ale moc se mu stýskalo po vlastní paničce.

7.2.2015
Povinný koncert, ségra je zbožňuje. 

15.2. 2015
Opožděný Valentýn strávený na střelnici. Černé záslepky jsou po mých výstřelech. Na to, že to neumím mi to nepřijde zlé.

16.2. 2015
Poprvé v EMA espresso baru. Kdo jednou ochutná jejich kafe, už nikdy nechce jít jinam...

20.2. 2015
Miluju výstavy a neobvyklé nápady. Plzeňský festival světla zabodoval!

22.2. 2015
Vždycky ví nejlíp, kudy jít. Co na tom, že to zahrnuje protáhnout paničku křovím.

6.3. 2015
V rámci festivalu japonského filmu Eigasai se našly i zvláštní kousky, jako Úchyl ve vlaku.

9.3. 2015
První letošní bruslení!

14.3. 2015
První návštěva kosmetického veletrhu. Laky, laky, laky, laky!!!

20.3. 2015
Jednou za čas se musí člověk podívat i domů, minimálně, aby nezapomněl, jak to tam vlastně vypadá...

27.3. 2015
Nemohla jsem tomu uvěřit, tak jsem si to musela vyfotit, vážně jsme tam byli!

9.4. 2015
Nachos <3

11.4. 2015
Sice se nerada opakuji v tématech fotek, ale ji zbožňuji natolik, že má výjimku. A navíc jí to na těch fotkách tak sluší <3

12.4. 2015
Zmínila jsem, že miluji a sbírám chobotnice? Zatím je moje sbírka celkem skromná, ale pracuji na tom! :3

16.4. 2015
Konečně mají taky moje knížky kde bydlet, poličky dodělány!

19.4 2015
Asi nikdy mě nepřestanou fascinovat krása podobných loubí. Tohle obdivuji pokaždé když jdu domů.

24.4. 2015
Jaro sice nemám ráda, ale musím uznat, že na pohled je krásné.

Nemůžu sice říct, že bych svou 365kou mohla kdovíjak chlubit, ale už mi to nějak přirostlo k srdci. Myslela jsem, že to nevydržím ani první měsíc, ale už si nedokážu představit, že bych foťák každý den nevzala do ruky. Sice to obnáší riziko toho, že moji přátelé a známí mého Nikona už nesnáší, ale nakonec si i oni zvykají. Sami uznávají, že stojí za to je po čase projet a zasmát se u nich a zavzpomínat. A to mám na fotkách nejradši :).

Žádné komentáře:

Okomentovat