Pláč prázdné peněženky #2

Tamta da dáááá! Jsem tu zpět a se mnou i má plačící peněženka. Dnes to bude trochu netradiční, nemám žádné nové knihy, ani laky, kterými bych se vám mohla pochlubit (bohužel :( ), ale koupila jsem si něco, z čeho jsem tak strašně nadšená a dojatá jako už dlouho z ničeho :). A s takovými věcmi se člověk prostě chce chlubit :). I když mu přišly už před týdnem :D.

A přitom jde o obyčejné tričko. Navíc jsem původně chtěla úplně jiné (whovianské!), ale paypal byl proti mně. Tak jsem ze zvědavosti zabrousila na staré známé chapadla.cz a zkoumala, co mají nového od doby, kdy jsem si na ně vzpomněla naposledy. Než jsem narazila na TO tričko. Znáte lásku na první pohled? Jistotu, že přesně to vám v životě chybí a příval něhy, který by porazil i průměrný romantický film? Ano, přesně takový pocit to byl, když jsem ho poprvé viděla. 

Chvíli po rozbalení - proto je tak  pomačkané. Samou radostí mě ani nenapadlo s tím něco dělat :D

Poznali jste toho podivného pána? Není sice tolik slavný jako jeho Edgar Allan Poe, ale i tak si jeho příběhy s nepopsatelnou kosmickou hrůzou našli miliony čtenářů a fanoušků. A já jsem hrdá, že jsem jeden z nich. Když ve svém okolí o Lovecraftovi mluvím, jen málokdo ho zná (díky mému neustálému žvanění ale zhruba ví, kdo to je :D) a vždycky je pro mě překvapením, když někdo přijde s tím že ho četl. Stejně jako je vždy překvapení, když najdu něco takhle tematického na stránkách jakéhokoliv shopu. Navíc (doslova) tak božího. Můžete namítnout, že je obyčejné, šedivé a vlastně ničím nezajímavé až ošklivé a neoriginální. Můžete namítat prakticky, co budete chtít a nezmění to můj názor, že je to jedno z nejlepších triček, co jsem kdy měla a viděla. Myšlenka Cthulhua jako našeho nového mesiáše (který opět povstane, až hvězdy budou na správných místech a uvrhne svět do zkázy a chaosu) sice není nijak převratná a prakticky se dá vyvodit i z knih. Ale fakt, že to někoho napadne motivově ztvárnit je nepopsatelně skvělý a autor by zasloužil metál. Až tak je to triko boží. 

Jako správně marnotratný člověk nerada zůstávám u koupě jen jedné věci. Takže s vědomím toho, že budu asi týden o hladu jsem do košíku naházela i pár placek a nějaké samolepky. Jasně, že jsem si vybrala ty chapadlatý, prostě Cthulhu, chobotnice a Japonsko, ne? A „Prosím nekrmte modelky“, „Gaspacho“ a „Zákaz vjezdu na písečném červovi“ jsem tam taky nemohla nechat :D.


Samolepky byly nutnost, protože nejen já, ale moje dvě elektronické lásky, Alfred a Evžen, musí být stylové a chapadlaté. Přes to nejede vlak. Navíc, kam jinam si je nalepit, aby byly vidět a měla jsem je pokud možno po ruce? To prostě ani nešlo jinak :). V Evženově případě mají i motivační charakter. Paní s chapadlem nade mnou drží chapadlo místo biče a dohlíží, abych poctivě psala bakalářku a včas jí dopsala (což mi momentálně přijde nereálné). Navíc jsem trochu zvědavá, jestli se chytnou i cizí lidi a budou vědět, co to na prckovi mám nalepené.

Malé srovnání - těsně po vybalení a těsně po nalepení :3
To je pro dnešní chlubení asi vše. Můžete si být ale jistí jedním – o Lovecraftovi jste ode mě neslyšeli naposled! :)
Fhtagn :3

1 komentář:

  1. Já tedy také teď nedávno kupovala nějaké to oblečení, knihy a vybavení do domu. Je to hlavně proto, že jsme se stěhovali, takže bylo potřeba nakoupit i něco nového, ať se nestěhujeme pořád s tím starým dokolečka dokola :-D Takže ten pocit plačící peněženky znám :)

    OdpovědětVymazat