Z aktuálního života...

Mohlo by to vypadat že mi úmysl živit blog moc dlouho nevydržel, ale není to tak:). Od začátku srpna jsem v jednom kole, jezdím z akce na akci, pracuju, pěstuju svůj nepořádek a snažím se dělat i něco se sebou a postupně i s blogem. Všechny moje cestovatelské aktivity jsem měla vypočítané na minuty a myslím, že můžu být docela ráda, že mi to všechno s přehledem vycházelo. Obvykle tolik štěstí nemívám...:)

Začalo to prvními srpnovými dny - s mamkou jsme si udělaly malou dovolenou v Českém ráji. Pár dní v Prachovských skalách a okolí perfektně vyčistilo hlavu a poměrně i unavilo tělo. Každopádně to bylo fajn pár dní na místě, kde by byl potřeba minimálně týden...




Po příjezdu domů jsem hned balila na další cestu, tentokrát hudební Brutal Assault, což je moje každoroční srpnová dovolená:). Sice říkám každoroční, ale jela jsem teprve potřetí. I tak je to pro mě necelých pět dní naprosté pohody, dobré hudby a zábavy s přáteli. Letošní ročník byl mě zatím bavil nejvíc a navíc jsem si ho zpestřila menším adrenalinovým zážitkem:).






Hned po návratu domů jsem vyměnila oblečení na poslední cestu, praxe na výzkumu ve Všerubech. Na tenhle týden jsem se těšila asi nejvíce, čekal mě celý týden vykopávek na starém, středověkém hřbitově. Sedět v sondě a vykopávat kosti...... prázdniny přesně pro mě^^.




Teď jsem sice doma, ale času mám stejně podezřele málo a nic nestíhám. Teda, ne, že bych čas neměla žádný, jen nejsem schopná nějakého lepšího time managementu. Jsem tvor neskutečně líný a prokrastinující a přes léto je to ještě horší :D. Každopádně času je málo a já se snažím dělat všechno a pak nestíhám nic. Nakonec veškerá moje činnost končí u sledování Věřte Nevěřte :D. Když ta letní pohoda a lenošení je tak strašně nenechavá...:))

Žádné komentáře:

Okomentovat