Tak jo, další pokus :D.
Jsem nemožná, neschopná, dělám moc věcí a ve finále nic...
Zkusím to ještě jednou a třeba to už tentokrát půjde. A nebo taky ne a já už dám pokoj. Vážně dám. Ale začnu otravovat zase někde jinde s něčím jiným, co se třeba povede. A nebo taky ne.
Abych se neodrovnala hned od začátku, tak začnu něčím snazším, kratším... pokusem o swatch :D.
China Glaze Emerald Sparkle je naprosto nádherný zelený lak se třpytkami. Na pohled jsou třpytky světle zelené, ale to dělá temně zelená tekutina laku. Třpytky totiž stříbrné. Je to poznat, když se lak trošku na povrchu ošoupe. Zkoušela jsem i trochu laku nalakovat mimo na papír a pak ho trochu setřít a ta stříbrná na nich se vyloupla taky:).

Trochu jsem se obávala krytí, ale dvě vrstvy bohatě stačily. S konzistencí a štětečkem nemám žádný problém, co se obojího týče mám málokdy s něčím s z toho problém. Výdrž... no... nevím, jestli to je top coatem, který teď zkouším, nebo lakem samotným, ale už druhý den se mi kousek na jednom nehtu odštípl a trochu se mi ošoupali špičky. Jinak bez větších poškození vydržel do čtvrtého dne, kdy se mi odštípal na více nehtech.
Když jsem tohohle krasavce zkoumala u na netu u zahraničních blogerek dočetla jsem se, že je něco jako legendou. Při jeho prvním vydání v roce 2008 po něm lidé šíleli, a další vydaná verze byla trochu jiná a označená jako "evil twin". V dalších vydáních ES už ale vrátil v původní podobě - což je fajn, jinak by se ke mně asi nedostal :).







Barvu foťák bohužel zkreslil, ale i tak mu to sluší :).
Jo a můj lakovací skill ještě není úplně uspokojivý, ale člověk by se měl pořád zlepšovat, ne? A já mám co zlepšovat... :))

Žádné komentáře:

Okomentovat