[Hudební objevy] Walk off the Earth

Na úvod bych ráda objasnila škatulky hudební objevy a hudební šílenosti. Do obou spadají věci, ke kterým se dostanu náhodou, nebo přes někoho a nějak mě zaujmou. Objevy budou zahrnovat vážně zajímavé věci, které rozhodně stojí za pozornost a poslech. Vzhledem k tomu, že neposlouchám rádio a nijak nesleduji populární hudbu, tak je možné, že pro mě naprostá novinka bude něco dávno známého pro ostatní. Šílenosti mám vyhrazené pro uskupení, které spíše vzbudí úsměv na rtech, což neznamená, že jsou nutně špatné. První kandidát pro tohle zařazení je třeba naprosto boží a já na těch sonzích naprosto ujíždím, ale o tom až jindy:).

Dnešní post tedy patří objevům a ty nasadí laťku poměrně vysoko:). Na Walk off the Earth jsem narazila na FB a naprosto mi učarovali. První co jsem slyšela bylo tohle: 

Vzhledem k tomu, že mě Royals naprosto uchvátila, tak jsem si je chtěla proklepnout víc. A od té doby je poslouchám snad pořád. Dokonce i teď.

Je neuvěřitelný, jak jsou tihle Kanaďané kreativní. Dokáží využít zvuk snad všeho a videa mají perfektně secvičené a sehrané. Na živo to musí být nevěřitelný zážitek. Další věc, která mě zaujala, byla Sarah "Sin" Blackwood. I když její předchozí kapelu The Creepshow tolik neznám, ona je dost nezapomenutelná na to, aby ji člověk nepoznal:).  Za pozornost určitě stojí i její soukromý youtube kanál, který najdete zde.

Tvorbu W.O.T.E. tvoří převážně cover verze různých slavných i méně známých písní jako Somebody That I Used to Know od Gotye, Someone Like You od Adele, Can't Take My Eyes Out of You od Frankie Valliho a plno dalších. I Royals patří mezi covery, ale pro mě mezi ty méně známé, jelikož originál mi nic neříká (i když třeba je známý). Upřímně některé písně, které předělali, v originálu nesnáším (třeba zrovna Someone Like You), ale jejich pojetí mi trochu nutí změnit názor. U jiných si mě už originál nikdy nezíská, což je příklad třeba těhle dvou věcí:

                       Jen tak mimochodem, Sarah je v Material Girl naprosto skvělá :).

Naštěstí nemají jen cover verze, ale můžou se pochlubit i vlastními, povedenými songy, jako je neuvěřitelně chytlavá Gang of Rhythm nebo REVO.


Na youtube toho mají ještě mnohem víc, ani jsem to ještě všechno pořádně neprojela. Neustále si totiž pouštím dokola oblíbené kousky a divím se, že nic neudělám, protože si pořád broukám texty a koukám na ty videa :D. Nemůžu si prostě pomoct. Mají na mě strašně pozitivní vliv, vždycky mi zlepší náladu a donutí se usmát, což se nikdy neztratí:).


Žádné komentáře:

Okomentovat